Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Stefanie Blomme
|
Geplaatst: 07-10-2009 18:25:34 Onderwerp: Weetjes |
|
|
|
Helaba,
na het lezen van al jullie mails, vertel ik iets meer over mezelf op het forum. ik ben namelijk niet zo'n grote mailfan.
Joyce en ik zijn dus volop bezig in onze praktijk. De eerste klant is al binnen en er zijn er hopelijk nog veel op komst
Over mezelf valt niet zoveel te vertellen. Babyplannen zijn er niet maar over het samenwonen wordt wel al gesproken.
Ik ben nog altijd volop aant revalideren van mijn kruisbandoperatie en het zou niet raar zijn als er bij mij iets speciaal zou zijn. Ik heb namelijk een allergische reactie op de vijzen in mijn knie. Dus die gaan er waarschijnlijk uit moeten in de kerstvakantie. Leuke vooruitzichten !!!! |
|
Terug naar boven |
|
|
Sarah
|
Geplaatst: 08-10-2009 16:50:00 Onderwerp: |
|
|
|
Tzou wéé ni roare zin datter etwuk scheelt met die vizzen in joe knieje!
Tzijn inderdaad niet echt MerryChristmas-and-happyNewYear-vooruitzichten...
Maar je laat weten waar en wanneer en ik staan daar aan u bedje e!
Bij mij ook niet echt weetjes. Ik zit nog opt zelfde kot, zit op stage in reva Spermalie, doe n eindwerk met mijn goede vriend Rudy en ben van plan om in juni mijn 2e diploma boven mn bed te hangen!
ZOEN
SARAH |
|
Terug naar boven |
|
|
CharlotteF
|
Geplaatst: 09-10-2009 09:42:33 Onderwerp: |
|
|
|
Oei das inderdaad niet fijn Stefanie, maar... ik wil gerust ook wel terug komen assisteren aan je ziekenhuisbed. Sarah en ik zijn daar goed in é. Dus je laat het maar weten en de cliniclowns zijn daar . Veel succes met de praktijk. Die mensen zullen wel komen, eens dat het een beetje bekend is zijn ze daar. Groetjesxxx |
|
Terug naar boven |
|
|
Stefanie Blomme
|
Geplaatst: 19-10-2009 12:17:54 Onderwerp: |
|
|
|
Hey meiden,
de operatie is voorzien op 25 november, een woensdag... =Tis maar dagkliniek en ik zou de donderdag alweer kunnen gaan werken.De dokter wou me opereren op 9 november maar dan zit ik in Barcelona !!!!! |
|
Terug naar boven |
|
|
Els
|
Geplaatst: 27-10-2009 08:15:57 Onderwerp: |
|
|
|
Oef,
Dat is toch al een beter vooruitzicht he.
Veel succes dermee! |
|
Terug naar boven |
|
|
Sarah
|
Geplaatst: 27-10-2009 11:41:18 Onderwerp: |
|
|
|
En 28 november zit ik in Barcelona
In dagkliniek, geen tijd dus om aan u bed te komen staan
Ja maar das inderdaad ni zo erg zenne die vijzen der weer uithalen. Zebbe da bij mij ook al ns gedaan (nee, ni uit mn hoofd!! mr uit mn voet) en ge voelt daar weinig van hoor!
Succes!
x |
|
Terug naar boven |
|
|
Stefanie Blomme
|
Geplaatst: 27-10-2009 17:02:24 Onderwerp: |
|
|
|
Ik weet nog niet of ik me wel ga laten opereren. Zoals het nu aanvoelt, mogen die vijzen van mij nog een beetje blijven zitten. |
|
Terug naar boven |
|
|
Ielstje Site Admin

|
Geplaatst: 05-11-2009 21:18:27 Onderwerp: |
|
|
|
Ik zou die vijzen ook nog wat laten zitten, Stefanie. Ze hebben die bij mij ook veel te rap uitgehaald en 't is nooit meer goe gekomen in mn bovenkamer...
Iets anders... ik wou jullie via dit megacoole, maar toch weinig populaire forum laten weten dat ik voor 2 maandjes (tot eind december) werk als deskundige in animatie en activatie in WZC Riethove in Oudenburg (jaja Katrien, ik passeer dus elke dag drukkerij SMIS en ik werk dus nie ver van Charlotte F. ) We zouden haast beter een reünie doen in Oudenburg haha
Voila, tot zover mijn uptoedeitje! _________________ In this world of troubles, my music pulls me through. |
|
Terug naar boven |
|
|
Stefanie Blomme
|
Geplaatst: 14-11-2009 13:32:36 Onderwerp: |
|
|
|
Dames,
aangezien ik al vijzen tekort heb in mijn bovenkamer, heb ik beslist om die vijzen in de knie toch maar te laten zitten  |
|
Terug naar boven |
|
|